Reklamace a odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě

Ani Anděl není neomylný...

...a tak se může stát, že budete chtít zakoupené zboží reklamovat. Tato politováníhodná situace nastává v našem ráji maximálně jednou za uherský rok. Ale když už se stane, sepsal jsem pro vás jednoduchý návod, jak si s ní hravě poradit.

Nákup a vrácení přes Zásilkovnu

Zásilkovna je báječná věc a nejjednodušší volba, jak vyřešit reklamaci. Pokud jste si pro doručení objednávky zvolili Zásilkovnu, preventivně jsem do vaší zásilky přibalil kód pro zpětné vrácení. Stačí tak zboží znovu zabalit, vyrazit na nejbližší pobočku Zásilkovny, tam nahlásit kód 90621784 a zásilku odeslat. Neplatíte ani korunu a balíček k nám přisviští rychlostí blesku.

Vrácení přímo do Ráje

Pokud dáváte přednost jiným dopravcům, klidně můžete zásilku s reklamovaným zbožím poslat přímo na naši rajskou adresu:


ABEL-Computer s.r.o.
Oblouková 2831/1
746 01 Opava
Česká republika

Ať už k nám zboží doručíte jakýmkoliv způsobem, mé andělské oko dohlédne, aby byla vaše reklamace vyřízena včas a ideálně tak, abyste zůstali našimi spokojenými zákazníky.


Prosím vyplňte před odesláním balíčku formulář níže,  abychom při přijetí byli schopni Váš balíček identifikovat.